Політика повернення коштів

1.Оскільки Користувач сайту, Пасажир і платник за послуги не завжди одна і та сама особа, повернення коштів здійснюється виключно платнику на його розрахунковий рахунок або особисто, за наявності необхідних документів. Сума повернення коштів буде виплачена клієнту в порядку, відповідному способу, яким здійснив оплату клієнт.

2.Гроші за послуги , що надаються відповідно до цієї Оферти, повертаються тільки в місці прямого продажу та виключно тією особою, або підприєством на рахунок якої вони були оплачені(Перевізником або його Агентами) .

3.Підставою для повернення грошей є невикористаний проїзний документ (квиток) зі всіма відривними купонами та інші документи підтверджуючі оплату.

4.Гроші за оплачену зворотну але не використану послугу не повертаються.

5.Пасажир, який не з’явився або запізнився на рейс до його відправлення, не має право на повернення вартості оплаченої послуги.

6.Пасажир має право відмовитися від послуг перевезення пасажирів та багажу і отримати вартість оплаченої послуги з відрахуванням касового/сервісного збору в наступних розмірах: